Usch!

Jag mår inge bra! vet inte varför! är allmänt deprimerad!

Jag har sjukt mycket att göra i skolan, halva terminen har gått, och det känns som jag inte har gjort någonting. Jag måste verkligen klara mina mål också, annars kommer jag inte in på gymnasiet som jag vill och då blir inget bra!

Jag är så sjukt stressad, och när jag är stressad: det är ju inte så att jag gör massor med saker då, utan jag gör inget! Sitter bara med alla arbeten uppe, men skriver jag något : NEJ!

Jag måste verkligen bättra mig, men har verkligen bestämt att på lovet, då ska jag inte ta ledigt! (kankse lite, men inte mycket) Måste komma ikapp så jag kan leva lite också!
Men just nu känns ingeting bra! men men, vi får se hur det blir med en veckas ledighet (eller plugghet)

Det blir ju inte bättre av att mamma drar med mig till hennes tandläkare imorgon! Han ska tydligen kolla mitt bett, har nämligen underbett och sne käke, och jag HATAR tandläkaren! Gråter varje gång jag ska dit och varje jag är där :/ Så vill verkligen inte dit imorgon!!!! :S :S

Var på teater idag och vi kom in på kex, och då pratade vi om att mariekex med smör och ost, toppat i te var sååå gott!!!! Så när jag kom hem skulle mamma ner till affären så jag tvingade henne att köpa mariekex och ost och nu sitter jag här och smaskar i mig! (MMMMM) :) 

Nu ska jag göra något vettigt, inte sitta här och vara deprimerad!
Pusss

/ M


Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Usch, vad jobbigt för dig! :o Jobba inte ihjäl dig, du ska ju orka överleva gymnaiet också!

2008-03-18 @ 08:33:01
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Jaa, det är ju bra :)

2008-03-18 @ 14:41:59
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0