Sjukstugan

Vaknade imorse av att det kändes som om halsen var 10 ggr större än den brukar och att det gjorde sjukt ont när jag svalde, plus att jag inte kunde andas :S
Så  nu är det sjukstuga är hemma igen...

I fredags var jag ju hos F&F, det var riktigt trevligt. Jag och kusinen gjorde marsipan kycklingar (eller jag gjorde kycklingar och han gjorde maskar) :) Sen när Pappa, Carina och syskonen kommit gick vi en liten promenad, sen lekte jag och Sixten (kusinen) i snön. Han brottade ner mig i snön och hällde snö över mig och lade sig över mig. Så vi låg i snön någon minut innan jag fick tvinga in honom eftersom jag bara hade taights på mig :P
Senare på kvällen vart det lets dance: och Tony kom till final!!!! WIIIEEE!!!! ^^ :P

Igår var vi på 30- års middag. Riktigt trevligt och så sjukt god mat!!!!!!! ^^ :)
Har haft en väldigt, väldigt trevlig helg, men nu blir man ju sjuk. Men tapper som man är så gick man upp och gick till kyrkan imorse, skulle hjälpa till lite, och nu håller jag på att somna. snart bär det av till Mormor på påskmiddag. Får se hur roligt det blir. Känner ju typ ingen smak av maten, känner bara en äcklig förskylningskänsla! :S

Hoppas ni har haft en trevlig påskhelg och får ett trevligt lov!
GLAD PåSK!!!
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: Annizh

Jobbigt, jag börjar också bli sjuk /:

2008-03-25 @ 14:32:57
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0