Rätt eller fel?

Ja, är det rätt eller fel att Charlotte vann? Vad tycker ni?
Jag tyckte det var riktigt synd att inte Sanna vann: när det var så nära :S
Tycker det är riktigt tråkigt att de "stora" artisterna som redan vunnit och till och med vunnit stora finalen vinner igen: hon kommer aldrig vinna i Bergrad (eller vart det nu är) tror jag :) Vi får väl se :)

Vet inte om ni uppmärksammade det: men Christian Look sa Charlotte Nillson och inte Charlotte Perrelli, haha tyckte det var lite kul :P

Annars tyckte jag att inget bidrag var jätte bra. Lindas låtar låter precis likadant! Christer Sjögren: allvarligt, det är väl ingen dansbands tävling?
Är inte så jätte försjuts (?) i Amy, men hennes låt tyckte jag om, och hon är ju faktiskt duktig måste jag säga :) Och jag älskar Rongedal, haha älskar deras kostymer :) Hihi, och självklart älskade jag Sannas bidrag ^^ :) haha en liten sume av mig ^^ :)
 
Hade en väldigt trevlig kväll, men min hund var på ett riktigt bushumör, haha jätte söt verkligen: men inte när hon biter och drar i håret och kissar inne med mera :) Hihi men men valpar: vad säger man? :P

Nu ska jag laga lite pannkakor, sen blir det lite plugg som gäller :)
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Hon var duktig, men det hade varit lite roligare om Rongedal hade vunnit tycker jag.. :)

2008-03-16 @ 13:39:54
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0