Ni klarar er utan

Nu har jag dragit mig i kragen: här ska börjas blogga igen :) "JAAAAA" hoppas jag att alla skriker nu :)

Sitter här och lyssnar på när Roxy sover, haha hon snarkar på ett riktigt gulligt sätt ^^

Nu har jag gjort alla intagningsprov som jag behöver göra, gjorde ju dans provet på Tibble i torsdags, det gick rätt bra, men är väldigt kritiskt av mig så är inte så nöjd, men med tanke på att jag aldrig dansat den stilen så gjorde jag nog rätt bra ifrån mig ^^ Vi fick göra lite balletsaker och lite andra (stil vet jag inte) :)
Igår gjorde jag ju också sång och teater provet på Tibble, det gick också rätt så bra. På sång provet skulle jag sjunga en obligatorisk låt- Tomorrow  från Annie- och en valfri låt- Hallelujah- och Tomorrow är för mig JÄTTE svår, när den växlar mellan högt och lågt, så jag tror jag böt tonart litte då och då, men tror det gick bra :)
På teatern skulle jag läsa en text och som motspelare hade jag en musikal elev på skolan, och det är jag faktiskt riktigt nöjd med ^^ :) Om två veckor ungefär skulle jag få resultatet så vi får väl se :)
Fick också träffa Marie som var riktigt trevligt :)

Igår hade vi också brandlarm på skolan: och det brann faktiskt på riktigt, hela plan 1 var fylld med rök, och jag som var uppe på plan 3 kom ut bakvägen så vi fick gå runt hela fotbollsplanen och i en stor vatten/ler pöl: BARFOTA!!!!
Så några idioter hade tänt eld på två handtorkare på två toaletter. Vi stod ute i 40 min (!!!) Det tog en halvtimme- Halvtimme- för brandkåren att komma! (Brandstation ligger ju typ 3 min bort från skolan)
" Det är kunskapsskolan, vi tar en kaffe till" hörde jag någon säga ute i kylan, och det stämde verkligen!
Tillslut kom brandkillarna/tjejerna och kollade luften, om det var farligt att gå in eller ej, och det var det typ inte: men vi fick gå hem ändå, så skoldagen slutade kl 10.45 och då vart det hem och tog en VARM dusch, känslen kom tillbaka ungefär kl 15.00 :S
Polisen kom också och gjorde värsta undersökningen eftersom branden är anmäld som mordbrann!

Efter intagningsprovet igår så åkte jag hem till Amanda, och sen åkte vi hem till mig. En trevlig kväll med bästis vart det och en trevlig morgon/dag med bordsbyggande (HATAR IKEAS MÖBLER) och försök till att fixa en ny bloggdesign- men fattar inte Photoshop!!! :S :)

Ikväll blir det melodifestivalen med familjen Gustavsson :) Nu måste fixas lite med disk och grejs :)
Pusss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0