LOV

Igår fyllde Jessica år, 17 närmare bestämt. Har inte träffat tjejen på jätte länge, men saknar henne verkligen. Måste ses snart!!! ^^
Josefine hade namnsdag igår också (ok, det var josefina, men samma sak)
GRATTIS TILL ER BåDA!! ^^

image54 Fin fin bild till Jessica! ^^ :)

Igår hade jag, Lollo och Anna fotostund i Arenan. Jag skulle fota mina smycken, som jag har gjort till min bilduppgift, på Anna. Så med golv"spottarna" uppe och en svart duk, gick det väldigt bra! Vi var jätte duktiga ^^ :P
Här får ni lite smakprov. Lägger upp flera på min bilddagbok- så småning om ^^ :P Klicka på bilderna för att få dem större!!

  
Här är tre av alla bilder vi tog, inte de bästa, men men ^^ Det är de här smyckerna jag har gjort :)

 
Sen flummade vi lite på slutet ^^ :)

Nu orkar jag inte skriva mera! Kan säga att imorgon (LOV) ska jag till F&F på påskmiddag sen på lördag sk a jag på 30- årsfest!! Min bonus bror fyller 30 :D
Vi hörs! ha ett bra lov och glad påsk!!! ^^
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Fiint! :)

2008-03-20 @ 21:24:15
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Manda

Så otroligt fina smycken.. du vet att det där med pärlorna.. ett sådant ska jag ha!!!
pöss

2008-03-22 @ 19:23:00
URL: http://manders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0