Jag vill...

...Fota!!

Imorse när jag vaknade, vaknade jag till samma bild utanför fönstret som de flesta gjorde antar jag: SNÖÖ!!!!
När jag kom till skolan märkte jag att det fanns i alla fall en som var lika glad som jag över snön, Emelie, som började med att lägga lite snö innanför mina stövlar, när jag hade fullt upp med att prata med alla andra! Men hon ska få tillbaka ^^ :)

I alla fall: när jag vaknade och såg vinterlandskapet, med snö på träden och allt som här till, blev jag jätte sugen på att gå ut och fota fin fina bilder på allt, men hann tyvärr inte, och nu när jag kom hem så var ju allt på träden borta :( så jag får väl nöja mig med vårbilderna som antagligen ska bli tagna snart ^^ :)

Idag var ju också hos tandläkaren, som tur var tittade han enbart på mitt bett, inte om jag hade hål eller skrapade tandsten med maskiner som man tror ska attackera en  ^^  Så det var ju bra  ^^ Men usch, när jag satt och väntade hörde jag maskiner och allt, fick typ rysningar i hela kroppen och tårarna började komma. Det helt sjukt, är verkligen RÄDD för tandläkaren :S Men men, det försvinner väl, eller?

Nu ska jag till kyrkan och sen dansa! ^^ :P
Puss ha en bra tisdag!

/ M

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag önskar jag kunde fota, men nån sån talang har jag tyvärr inte.

2008-03-18 @ 20:40:15
URL: http://saaammie.blogg.se
Postat av: Cicci

Sv: du fotar säkert jättefint. :) Japp, några talanger har jag nog ^

2008-03-19 @ 18:06:37
URL: http://saaammie.blogg.se
Postat av: anna

jag var i italien förra veckan och där gick jag runt i finfin vårkiol och linne. 20°C!!! Jag gillar INTE snön...
puss och kram!

2008-03-20 @ 17:10:49
URL: http://amarello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0