Veckan

Ja, nu är jag här igen, efter en händelserik och bra vecka ^^

Veckan började med att vi var på gärdet med klassen, mysigt, solade nere vid vattnet med Sofie i en timme, och sen kom också Jenny, var mysigt. Sen tillbaka till skolan och repa showen, det gick väl som det brukade gå :)
I tisdags hände verkligen inget speciellt, hade showrep hela dagen, och sen genrep.
Onsdagen var det ju då premiär, hade två shower, en för 6:or och en för 7:or, visas skrattade, men alla fattade ju inte alla internskämt.
Efter showerna var det iväg till karlaplan för att fixa minket till balen, sen hem och fixa naglarna och håret (som min underbara syster gjorde)
Vid 20 över fyra kom Anna och hämtade upp mig, och då bar det av till tyresö slott, till balen.
Kvällen var helt fantastiskt bra, alla var så super fina, kul och se. Vi hade fotografering och mingel i typ 2 timmar, vi i balkomiten höll tal och sen var det middag med många fina tal :). Haha hade Per (vår lärare) som bordskavaljer, trevligt trevligt. Sen vart det lite mingel igen och sen dans. Kung och drottningen (Ellinor och Billiam) dansade först, sen så, förvånansvärt dansade typ alla vals, eller alla "par" :) Sen dansade vi väl i typ 3 timmar, det var en riktigt trevligt kväll. Kommer verkligen sakna alla när man slutar, har ändå gått tillsammans i 4 år nu!

I torsdags var man i skolan kl 10, repade för skolavslutningen, ska sjunga, sen hade vi show för 8:or och 9:or, 9:orna var ju den bästa showen, eftersom att det var ju då alla förstod, haha.
Sen på kvällen hade vi den sista showen för föräldrarna, gick också bra, fick också en fin blomma av lärarna. Men nu är det över, skönt :)

Igår, på nationaldagen dansade jag på ängen vis centrumet, i folkdräkt, som är av ylle och 28 grader sol, varmt? JA!
Sen åkte vi hem till Benny och Karin och var där hela kvällen, trevligt :)
Imorgon ska jag till kyrkan och få mitt ledardiplom och på tisdag är grundskolan över! ^^

Nu ska jag sova, ska upp tidigt!
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0