Tillbaka igen

Jag vet att jag sa att jag skulle bättra mig, men har verkligen inte haft tid.

Det har inte hänt så mycket heller, teaterföreställingen gick bra, även fast jag såg ut som en gardin.
Det har varit grymt mycket  skolan nu på sistonde, sista veckorna och jag har blivit riktigt besviken på mig själv, har inte nått mitt mål på i alla ämnen, så kommer inte få de betygen jag hoppades på. När jag säger till alla vad jag kommer att få, så säger alla oh gud va bra, men jag tycker att det är skitdåligt, för att vara mig, jag vet att jag kan bättre, men har verkligen inte orkat, har mått så jävla dåligt på sistonde, och omgivningen hjälper ju inte till så mycket.
Men nog med trist fakta, det är snart sommarlov, äntligen slut med grundskolan, gud va skönt det ska bli att komma ifrån kunskapsskolan. Även fast jag kommer sakna skolan lite, lärarna, kompisarna och ja allt, men ska samtidigt bli så jäkla skönt att komma därifrån.

Idag var vi på gärdet från halv 10 till halv 12, solade hela dagen och jag har bränt mig, jag lyckas alltid! (hatar solen) ser ut som en fyrkant på ryggen, inte snyggt inför balen. Har nämligen bal på onsdag, och vet ni vad: har ingen klänning än. Haha ska testa min brorsas kompis klänning nu ikäll, hoppas bara den passar.
Men nu ska jag inte skriva här mera, ska testa klänningen nu ^^ :D

Puss på er!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0