Sommarlov

Den första veckan på sommarlovet har börjat bra, bara tagit det lungt!

Ju mer man sover, ju tröttare blir man. Det är verkligen så, och man kommer väl aldrig känna sig tillräckligt uppvilad för att börja gymnasiet om ca 2 månader, men men, ska göra mitt bästa!

Som sagt, har jag inte gjort så mycket, i helgen var jag hos bästisen i danderyd hela fredagen till lördagen, åkte hem, hade fotbollskväll och känade 180 kr ^^ Sen på söndagen bar det av in mot stan för att möta upp bästisen med lilla syster och syssling, för att gå på grönan, trevlig dag, åkte inte så mycket, men kul hade jag. Åkte med de andra hem till danderyd igen, men åkte hem tidigt på måndagen för att Roxy inte kunde vara ensam.
Igår åkte jag in till stan för att titta på matchen, skulle möta Anna vid kungsträdgården, men mötte Petra och Fia vid gullmars, åkte in tillsammans med dom, träffade Kristin, oliver och Sigge vid fontänen, kungsan var stängt så vi gick till skeppsbron, men mådde ingen bra så åkte hem vid 8 och hann hem till matchen började, men det var väl inget att se på, men men, man kan ju inte deppa för allt :)

Idag skulle Anna ha kommit hit, men verkar inte bli något av det, synd men vi ses imorgon på solsäter :)
Nu ska jag snart iväg till solsäter och plocka blommor och fixa midsommarstången, sen imorgon ska jag vara på solsäter från kl 9 till kväll och stå i stånd, vara lekledare och dansa, haha :)
På lördag åker jag och syster upp till Avesta, till pappa, för att träffa hela stora familjen, ska bli trevligt! :)


Kort och tråkigt inlägg, men jag lever!
Vi hörs efter mer händelserika dagar!
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0