Nu åker jag utomlands

Idag har jag packat för fullt hela dagen!

Var tvungen att lämna packningen på solsäter vid 8 ikväll, varför? tydligen för att det skulle bli lättast att packa bilarna, men för mig låter det onödigt, men men :)

Det är ju inte lite man ska ha med sig heller, eller det är inte så mycket, men det är tunga saker, en 163 luftmadrass som jag ska dela med Victoria, i en egen påse, en tung väska med ett helt jävla täcke (eftersom jag har klastrofobi(?) kan jag inte sova i sovsäck, och inte heller om den är öppen, eftersom den är stängd vid fötterna :) ) och sen en galge med folkdräkten, som är av ylle och därför väldigt tung, så kommer väl få ryggproblem när jag kommer hem :)

Men imorogn åker jag, 8 timmar i buss, kudde med och moppe böckerna, så jag kan ta det där kortet någon gång :)
Men nu ska jag sova, eftersom klockan ringer vid halv 7 imorgon. Men ha det bra i Sverige! Nu åker jag utomlands, haha :)
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0