Norge på tisdag

Hej på er igen! (eller vilka det nu är som läser)

Midsommarhelgen rusade förbi, för min del blev det att stå i stånden på midsommarafton på solsäter, någon som var där? Stod i fiskedammen och gud så söta ungarna är ^^ :)
Sen åkte vi ut till bergholm, tillfamiljen Gustavsson, trevligt trevligt, ´somnade vid havl 3 för skulle upp tidigt och sötta mig på tåget upp till Avesta. Jag och Jenny kom upp till Avesta där hela familjen var samlad, trevligt dag och trevligt kväll hade vi och firade Carina på den stora dagen :)
Åkte hem igen dagen efter, och tog det bara lungt. I veckan har jag shoppat, i måndags var jag inne i stan ,med Madde och handlade upp mitt presentkort på Gina Tricot, sen i tisdags var jag i stan med Fiie och böt lite saker, samt köpte en väska och en sjal, på HM mötte vi också Jessica (en slump) och det var trevligt, inte träffat tjejen sen nyår! Sen åkte vi till slussen och mötte Jenny, också trevligt, inte heller träffat henne sen nyår. Sen var det hem och tittade på allsång, och gud va jag tyckte att hela programmet var dåligt, dåliga artister och dålig programmledare, men men det tycker jag!

I onsdags var jag med Madde och gjorde inget speciellt sen i torsdags åkte jag in till stan igen, handlade en till klänning som jag hade tittat på, sen var det middag hos mormor, Madde kom förbi en sväng för att visa upp hennes moppe också.
Fredagen spenderade jag på gröna lund med Petra, Kristin, Lollo, Anna, Valle, Emelie, Robin, Bille, Andreas och Cicci, och jag hade det jätte kul, åkte extrem och ALDRIG MER!!!! det var HEMSK!
Vi diggade också stenhårt till Christer Sjögren som var på scenen!
Spenderade ungeför 10 timmar på grönan och fick hem onda fötter och en nalle ^^ :)

Idag dansade jag uppvisning/genrep inför norge som vi ska till på tisdag, ska bli helt ok kul :)

Jag har också fått reda på vart jag sak börja i höst: Mediagymnasiet i Nacka börjar den 19 augusti
Ses vi där?

Ska gå, men vi hörs
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: andr

ska börja där jag me! ^^

2009-07-01 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0