Grundskolan snart slut

Nu ska jag snart låta John Blund ska ta hand om mig :)

Skolanavslutning imorgon, det är med både glädje och sorg jag går ut den där skolan. Känns lite konstigt att man vet att imorgon är sista dagen man ser vissa som man träfaft nästan varje dag i fyra år. Kommer sakna alla, lärare och elever.

Idag var det lärarmatch, niorna mot lärarna. Började med en presskonferens, haha vad ska man säga om den? :) Sen ställde vi oss som en hejaklacka på samma sidan som lagen stod, och hejade, aj min hals säger jag. Men tyvärr räckte inte våran hejning till seger, vi förlorade, 4-3 blev det va? Synd, men va gör man, vi bjuder på det, för att lärarna ska minna oss som goda, det var väl typ det Paulina sa :)
Jag och Säily hällde också vatten på lärarna, haha det kändes bra :)

Nu som sagt ska jag sova, sen imorgon ska jag vara vid alleplan vid 9, sen till skolan och sen blir det väl med blöta kinder jag går därifrån, vattenfastmaskara ligger i badrummet och väntar :)
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0