Utan rubrik

Hemma igen, var i Sollentuna igår hos mammas kille och sov där, men nu är jag hemma och gud så skönt det är!!! :P

Har typ inte gjort något i helgen, bara slappat typ, och pluggat lite, känns skönt att få lite gjort, men har mera att göra tills på måndag!

Nu ska jag snart sätta mig i soffan och kolla på Sagan om de två tornen, längesen man såg den filmen nu.
Vet faktiskt inte varför jag satte mig här och skrev, för hade inget att skriva om, men men :)

Kan ju säga att jag börjar skolan på måndag (fast det har jag nog redan skrivit), men iallafall, ser faktiskt framemot den här terminen, sista terminen i grundskolan, alla säger ju att den är bäst, eller? så jag får väl lita på dem och njuta nu! Ska bli skönt att slippa grundskolan, komma ut i verkligheten och arbetslivet kan man väl säga. Men den här terminen kommer nog bli bra: Falun v.4- sista gången (!) Balen på slottet, avslutning.

Kommer säkert mer roligt, men vet inte det nu :)
Nu börjar filmen!
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0