Tråkig torsdag

Nu sitter man här igen, tittar på OC och har det allmänt mys med min kisse katt :)

Idag har jag inte gjort så mycket, tagit mig i kragen och börjat plugga. Henrik (svenska läraren) ville att jag skulle lämna in svenska steg 26, 27 och 29 imorgon, men vet inte om han kan få det, han ska iallafall få det innan skolan börjar :)
Skolan bärjar på måndag, shit va lovet har gått snabbt, det bara rusa iväg, men men gilla läget, fast jag tycker inte om att verkligheten börjar snart, behöver mera vila. Men som sagt, gilla läget! :)

Jag och mamma åkte iväg och tittade på tapet till min fondvägg, vill ha nåt brunaktigt med nåt sametsmönster på, och har hittat några fina tapeter att väljap på, bara att det är jäkligt dyrt med samets mönster, men vi får se :)
Min mobil håller på att rasa ihop :) När man skriver ett sms hör man verkligen hur knapparna  snart ramplar av :)
Nu ska jag kolla på OC, sista avsnittet på sesong 2 är nu, och det är riktigt bra :)


PS. Farmor har nu bokat en resa till Rom :) så den 28 februari åker jag och ammo (som jag sa när jag var liten, kunde inte säga f eller r) :) till Rom, ska bli jätte trevligt, fast det är första utomlandsresan på 15 år som jag gör utan familjen (eller jag menar mamma, bror och syster) så det är lite spännande, plus att jag är flygrädd, haha men det ska bli jätte trevligt, mitt under skolstressen och allt, skönt att komma bort! :) DS.

Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0