Söndagsmorgon med lock

HATAR att vara sjuk!!!!!!

Jag kom hem igår från lägret, det var roligare än väntat måste jag säga, men inte lika roligt när man verkligen kände att jag kommer bli sjukare och sjukare om jag inte lade mig ner och sov! ^^
Det blev ju inte så mycket sömn, somnade vid 3 och väckning kl 8, men jag, konstig som jag är vaknade vid kvart över 7, halv 8 av ingeting och kunde inte somna om. Så det var bara att gå upp och ducha, och fixa sig och vänta tills att man fick väcka alla andra ^^

Igår när jag kom hem, somnade jag i soffan i en timme, sen blev det lite middag. Kände också att jag började bli sjukare, förskylningen har spridit sig  till öronen, känns som jag har världens största lock, men har inte det :/
Men men, idag ska jag packa och tvätta till Falun imorgon, och också åka med mammsen och köpa objektiv till kameran så jag kan har med mig den, om jag får ^^ :)

Nu ska jag göra lite frukost åt mig själv, och sen börja tvätta, men ni får ha en bra söndag, hoppas ni har lika bra väder tills som här ^^ :)
Pusssss

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Ja, fast jag är inte riktigt sjuk... Mer "frisk med en knasig hals".. :P

2008-01-20 @ 13:00:18
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0