Söndagkväll

Nu är packningen klar och tandborsten står nu på tur! :)

Söndagskvällen för mig bestod av packning och matlagning (övning inför hemkunskapen), det gick rätt bra! :) gott blev det iallafall :)
Är fortfarande sjuk, mitt ena öra ät helt tjockt, hör typ inget, konstig känsla :/

Idag har tvätt maskinen stått på hela dagen, med svart, vitt och kulör tvätt, och medans så har jag och mammsen åkt runt och letat efter objektiv. Letade i länna och sickla, men fanns inget på lager, men tillslut, efter nån timme fanns det i Tyresö centrum, så vi kunde lika gärna har sparat 1 och en halv timme, men men hittade objektiv tillslut, och det blev man ju glad för!!!! :D

Nu ska jag hoppas i sängen, för ska upp kl 6 för att hinna med bussen som avgår kl 8, ska bli rätt kul att åka upp till Falun  nu, sista gången nu, känns lite fel att veta att man aldrig ska få åka upp dit igen, kommer sakna lärarna och maten som är så grymt god där uppe jämnfört med i skolan! Men men, det är bara att gilla läget, grundskolan är slut, måste ta konsekvenserna eller hur?

Nu ska jag gå, kanske upptaderar nån gång under Falun, men vänta er inget, men ni kan ju hoppas! ^^ :)
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Buää, jag vill inte bli sjuk :o

Men det är typ värre idag .__.

2008-01-21 @ 09:45:26
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0