Skatter, film och trick

Är nu i Danderyd hos bästisen och har det trevligt! :)

Nu har skolan börjat på riktigt, fast dom här två första dagarna har varit väldigt slappa, suttit och pratat med trevliga människor är det man har gjort. Igå busade också, jag Fiie och Lollo på lunchen, hihi, väldigt roligt hade vi! Right? :)

Igår åkte man in till stan och mötte A & A på pizza hat, sen bar det av mot bion (igen) National treasure stod på listan idag, den var bra, så grymt bra gjort och så bra manus!!! Vill också vara så smart som skattjagarna på filmen :)

Sen bar det av hem mot bästisen och flummiga som vi var så blev det en kväll med mycket skratt, haha alltid trevligt! :)
Vi började göra en film, den kommer nog kunna bli rätt bra ^^ :)
Vid 2 skulle vi titta på Hundtricket, alltid en favorit, men somnade vid halv 3, så det blev bara lite av den.
Idag har vi gått ut med hunden i skogen, mysigt mysigt! Sen skullöe jag också gå på öppet hus idag på Stockholms estetiska gymnasium, men har så trevligt här, så skippar det, går en annan dag istället! :)

Snart ska jag iväg hemot Tyresö för att träffa Sixten- kusinen min, han är på besök över helgen, sen imorgon ska jag på julgransplundring! :)

Nu ska jag hjälpa Amanda att städa! :)
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Vad mysigt ^^

2008-01-13 @ 18:08:57
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Vad mysigt ^^

2008-01-13 @ 18:09:01
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Ulrika

Tjena bruden!
Jo tack det var trevligt i helgen och vi tackar så mkt!!!
Kram från ulmas

2008-01-16 @ 22:09:41
Postat av: BUENA

Svar: Jag kom fyra ;P

2008-01-17 @ 21:12:15
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0