Sjuk, nu igen

Nu är skolveckan slut och jag är sjuk!

Ligger nu i soffan och vilar lite, känner mig inte bra! Ska nämligen på läger nu också, känns ju verkligen inte passande när man är sjuk, men men, det är bara att ha nässpray, ipren och halstabletter redo, så går det nog bra.
Problemet är bara det att ska ju till Falun på måndag, och vill ju inte vara sjuk där! så måste bli frisk nu, och om man vill bli frisk ska man inte åka på läger har jag lärt mig, man ska ligga hemma i soffan och dricka te ^^
Lollo var sjuk idag och det betyder att hon kanske är sjuk tills Falun, men om jag länner Lollo, skulle hon åka även om hon hade 40 graders feber, Men KRYA på DIG LOLLO!!!! <3 :)

Idag har det inte hänt något speciellt i skolan, hade engelska, vi förberedde oss inför Nationella som vi ska ha nästa vecka, i Falun. SHIT har panik! Vill verkligen inte och hatar verkligen att prata engelska, skriva går bra men PRATA!!!!!
Jag får göra mitt bästan, ska verkligen försöka, men kommer gå shit, jag vet: ingen bra inställning, men är verkligen inte redo :S

Jag gjorde min skiss på min sittmöbel jag ska göra på slöjden uppe i Falun, ska se ut som Eiffeltornet, spetsen är ryggstödet, ska göra en liten miniatur som kanske ska ges bort till lilla kusinen min, haha om den blir bra ^^

Så min helg kommer bestå av läger och packning! Vad ska ni göra?
Nu måste jag iväg och packa, ska åka om en halvtimme, har inte börjat ^^
Vi hörs imorgon, då jag kommer hem!
Puss puss

/ M

Kommentarer
Postat av: Hannah

Krya på dig :)

2008-01-18 @ 18:02:13
URL: http://easyeast.blogg.se
Postat av: JOSFIN

Men Malin! Har inte du lärt dig att man inte ska vara sjuk på helger?

2008-01-19 @ 22:31:38
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0