Riktig söndagsångest

Idag har man riktig söndagsångest! Skolan börjar ju imorgon!

Fast en tröst är ju att man har hemstudiedag tisdag och onsdag!

Idag har varit en rätt bra dag, ställde klockan på 9 för att vara tvungen att ställe om dygnet, men gick ändå upp halv 11 och kollade på lite OC innan Emil och griseknoen började! Haha riktigt bra film!
Sen pluggade man lite, kändes bra! Nu har jag gjort klart steg 26 och nästan steg 27, har skrivit två argumenterande texter, en om ja och en till nej om homosexuella ska få adoptera, det var svårt att komma på både jag och nej argument, men det gick till slut.

Vad tycker ni, ska homosexuella få adoptera? (vill ha kommentarer!!)

Vid halv 5 så stod man på busshållsplatsen och väntade på bussen, skulle åka till Danderyd och träffa bästisen som kom hem från åmål. Upptäckte när jag stod där på busshållsplatsen hur roligt det är att lyssna på folk när man de pratar i telefonen.
Väl på gullmars gick man in på pressbyrån (höll på att torka ut) framme i kassan upptäckte man att det fanns två kassor öppna, en kö var ldet två personer i och en annan en, vilken väljer man? Självklart den som det är en person i, men problemet var att örekillen stod i den kassa. Om ni inte har träffat han förut, så akta er för pressbyrån på gullmarsplan. Han säger alltting i öre och garvar åt hans egna skämt (samma "skämt" varje gång)

Jag ställde mig iallafall i det längsat kön, för att slippa, och bra vad det, för killen i andra kön krångla, så jag kom ändå snabbar ut än honom. Haha nu har ni hört om mitt intressanta besök på pressbyrån :)

Vid T- centralen så träffade man bästisen, åkte till danderyd och hade det mysigt! sen kom Alex förbi en stund, också trevligt!
Mammsen kom och hämtade mig vid 9, så då var det bara att säga hej då och åka hem!

Trevligt söndag med bästisen blev det! väldigt roligt att träffas igen!
Ska gå och lägga mig nu!
Puss GOD NATT!!

/ M

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mysigt hade vi, och mysigare kan vi ha imorrn med bio..:D

2008-01-06 @ 22:51:01
Postat av: sparven ;)

haha jag skiter i om dem adpoterar eller inte :P hahaha så det var väldigt svårt på redovisningen när man skulle spela för eller imot, hahah! nämen det är väl klart de ska få adoptera, men jag har ingen speciell åsikt i det hela.
pusss på dig malin

2008-01-06 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0