Rast

Nu sitter jag här vid receptionen och har rast, och godhjärtat som jag är så tar jag mig tid att skriva ett litet inlägg (visst blir ni glada) :)

Veckan hittils har varit bra! men den roligaste kvällen blir det väl ikväll, SISTA KVÄLLEN I FALUN FLÖR ALLTID! Vi kommer aldrig mera får åka hit :( men men sista kvällen brukar ju vara den bästa, och lärarna har ändrat reglerna, vi får vara uppe till hela halv 12 ^^ haha :)

Idag åkte jag också iväg vid lunch med pappsen som kom hit, så vi lunchade ihop nere på Lugnet hotell, mysigt :) Fick också min efterlängtade jacka som han skulle byta åt mig ^^

Hade hemkunskap igår och bra som är så får man ju MVG ^^
Nu ska jag gå!
Pussss Pussss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0