Ni klarar er utan denna lilla mening!

Sitter här, har precis kollat på dokumentären om JK. ROWLING, under henned tid när hon skrev Harry Potter böckern! Fatta vilken fantasi hon borde ha, mångmiljarder har hon ju typ blivit också! Och så braaaa böcker!!! ^^ :) Rätt intressant dokumentär faktiskt, kul att se vad alla rollfigurer, namn osv kom ifrån. Ett namn i boken kom från en gästboken i en kyrka! Haha :)

Idag hade vi två föreläsningar efter varandra i våran iskalla aula. Så två timmar satt man väl där inne ungefär, sen när man hade gått ut och ätit lunch och fått upp värmen i kroppen i igen som försvunnit efter aulanbesöket, då skulle man gå ut i kylan igen för att gå ner till idrotten.
Handboll stod på idrottschemat idag, det var väl kul, krånglig sport. Jag förstår reglerna och allt, men alla gör inte det, så alla samlades typ i en boll mitt på plan, och så fick man bara springa fram och tillbaka hela tiden. Men det var Lollo och Kristin som höll lektionen, och duktiga var de, även fast de var nervösa! ^^ :)

Efter ett stanbesök kom man hem och började laga mat och nu är det sängläge som gäller. Ska läsa lite i Shoppahollic. Fick låna den boken av Lollo när vi var i Falun, och den är faktiskt riktigt bra!! ^^ :)
Nu ska jag sussa!
Gos natt Fnatt!

/ M

Kommentarer
Postat av: anna

ja allt är bra med mig:) hur är det med dig, går du kvar på mini?
många kramar^^

2008-02-01 @ 22:46:58
URL: http://amarello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0