Löften

Idag har jag absolut inte gjort någonting, bara slappat och tittat på OC (<3) :)

Har kommit på några nyårslöften nu (eller 2 st men men...), lite sent, men bättre sent än aldrig! :)

- Satsa hårt i skolan, sista terminen av grundskolan, här ska kämpas :)
- Ta mer hand om mig själv,, sluta tänka allt för mycket på andra (haha lite ego ja vet, men men...det betyder inte att jag bara ska tänk på mig själv) :)
- SLUTA BITA på NAGLARNA!!!

Det sista, vet jag inte om jag kommer klara, haft det i flera år nu, ska verkligen försöka, men det är så jäkla svårt, Citat från Petra: Det är typ som att sluta äta, håller helt med henne!!! :) Men har ett helt år på mig, eller? :/ Önska mig lycka till!! :P

Nu ska jag gå, ingen lust att skriva mer, orkar inte mera!
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0