L-ation och gymnasium

Här är jag igen, ska bli bättre bloggare veckorna framöver :)

Efter mycket, mycket shat (stavning!?) från bästisen så får det bli ett kort inlägg innan sängdags! (ni hoppas av glädje nu förstår jag) :)

Under dagarna jag inte har upptaderat här har det inte hänt något speciellt, kanske just därför jag inte har bloggat, men igår var en trevlig dag iallafall.

Igår var jag nämligen på en musiktävling (typ en shitstor, man kan vinna en usa turne och lite grejer) Iallafall, min halvbrorsas band spelade, grymt bra är de!
Vid 5 mötte jag och systeryster bror våran, Lina, Charlotte, Linas mamma vid söderhallarna, sen bar det av mot gullmars där Fredrik väntade och sen fick man gå till Fryshuset (Klubben) där musiktävlingen ägde rum.
L-ation (brorsans band) spelade först, så det var inte så mycket folk men det räckte :)
Publiken fick rösta vilka 4 band av 10 som skulle gå vidare till semifinal, och överraskande nog kom L-ation först! Inte för att dom var sämst, för det var dom inte, men dom var första bandet och då var det nästan bara deras vänner som var där, sen i mitten och i slutet var det ju jätte mycket personer som inte hade hörd L-ation och därför inte röstade på dom, trodde vi, men troligen var det många som hade hört dom ändå :) ni kanske inte fattade min beskrivning, men iallafall, dom gick vidare och dom var grymma! :)

Idag var det idrott som stod på shemat, multiboll, ni som inte vet vad det är får inte veta det, för orkar inte förklara! hihi ^^ Men iallafall roligt var det faktiskt :)
Efter skolan var det öppet hus på Riddarfjärdens gymnsium media linje, det verkar rätt bra faktiskt, står högt på listan.
Efter öppet huset så åkte vi förbi Farsta, köpte två par over knees strumpor och ett par vanliga under knä strumpot, hihi :)

Nu ska jag lägga mig, hör av mig imorgon! Hade bra!!!
PUSSSPUSSS

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0