Hemstudiedag

Sitter hemma och latar mig, har hemstudiedag idag eftersom det är måndagen efter Falun :) så ska snart sätta igång och plugga, som behövs!

Helgen har varit bra, i fredags blev det som sagt en hemmakväll, somnade halv 11 och sov i 11 timmar ^^
Sen på lördagen åkte jag och sustern till Södertälje där bonusbrorsan bor, så tillbringade dagen där innan vi bar oss in till stan för att möta upp resten av familjen.

Mötte upp familjen vid Norra Brunn, där vi åt en god middag och lite senare bjöds det på en Stand up show av Özz och Måns Möller, Haha grymt kul va det! :D
Sen var det någon "för komiker" som härmade Bamse! Haha, gud va man skrattade, men man kanske skrattade mest åt Dennis! Haha :P

I söndags gick jag upp och mötte Sandra och Madde i kyrkan, gick på gudstjänst :) Sen var det en slapp dag, låg och sov på soffan ^^ Sen åkte vi hem till familjen Gustavsson och åt lite söndagsmiddag, trevligt trevligt :)

Nu ska jag ta mig i kragen och börja skriva reflektioner över hemkunskapen och slöjden ^^ :P
Pusssss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0