Halka runt i stan

Ja, nu har man kommit hem från första dagen i skolan, nu har verkligenheten börjat!

Slapp dag idag, min basgrupp vad uppdelade så jag gick till 9:2, gick igenom vårterminen, avslutningen ska tydligen vara den 10 juni, lite sent, brukar vara veckan innan  :) men men... det är långt kvar säger man men så vipps så är man sär, så det gäller att plugga från första stund nu, för att förhoppningsvis få så höga poäng så man kommer in på det gymnasiet man vill.
Men vet inte vad jag vill gå än! Ska välja snart ju! PANIK!!!

Snart ska jag ta mitt pickelipack och halka ner till bussen för att halka runt där med Amanda och Alex och titta på jeans till amanda, det kan ju ta ett tag om jag känner henne! :)
Sen blir det bio förtrollad,  "JUBBLAR"  :D

Har ni sett den, är den bra?

Har ni förstått nu varför jag ställer alla frågor, vill ha kommentarer :) så snälla skicka en liten kommentar till mig så jag blir jätte glad!!!
Nu måste jag gå, ha det bra!!
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: Amanda

Filmen var sådär , och inte hittade man ett par jeans heller. Sällskapet var dock trevligt!:D
Puss

2008-01-07 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0