Gymnasium

Jag tror inte jag är den ända som har ångest inför gymnasiumvalen, har jag rätt?
Det är jättejobbigt, snart ska sökningen vara inne och har inte än aning om vad som ska stå högst på den listan!

Vet inte heller vilken linje jag ska välja, media eller teater/musikal. Tycker teater/musikal är jätte roligt, och hade redan tänkt välja en sån linje innan jag blev foto intresserad, och nu tycker jag media också är jätte roligt!

Så nu har jag ett stort problem, och jag är en sån, om jag siktat in mig på nåt, hatar jag att ändra på det, och jag hade ju siktat in mig på teater/musikal, och ja som sagt, hatar att ändra på planer.

Men om jag väljer media vet jag inte om jag lär mig dom sakerna jag vill lära mig.
Slutligen: jag vet inte vad jag vill!

Några förlag!? tips på skolor om media eller teater/musikal linjer? :) (snälla hjälp mig!!)

:)
Puss på er!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0