Förtrollad

Nu ska man snart gå och lägga sig, har två lediga dagar framöver!

Ja, jag vet, jag började skolan igår, men tyck att min skola är knasig, men vi har hemstudiedagar och utvecklingssamtal dom första två dagarna, så man går bara till skolan när man utvecklingssamtal, och faktist är det jäkligt bra!
Men jag har tur att min lärare är sjuk, så det blir inget utvecklingssamtal, fast lite synd, för behöver det för att komma igång, och då vet man ju inte när det blir!

Var ju och halka runt i stan som sagt, bion var faktiskt helt ok, söt! men Alex och Manda tyckte den var sådär, men jag är ju som jag är, älskar Disney och tecknat, så jag tyckte den var bra.
Tyckte det var kul att prinsessan det handlar om som kommer till New York, i hennes karaktär har dom blandat in typ alla disneyprinssesor, Askungen, Snövit, Törnrosa m.m. och tyckte det var lite kul faktiskt, speciellt när dom blandar disneys egna verk i en film, iställer för att typ Dreamworks skulle göra en sån film med disneyprinssesors karaktärer i, då skulle det inte vara kul!
Haha fattar ni?

Amanda hittade inte några jeans, hon stod i kassan med ett par i handen, men nej, sen vände hon och lade tillbaka dom och åkte hem (typiskt henne!!!) :)

Sen vart med middag med mormor och nu ska jag sova, så ha det bra alle sammans!
Pusss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0