Falun

Sitter just nu i Falun och har ledig tid, funderar på att få lite gjort nu när det är lugn ocg ro och faktiskt göra klart lite skolarbete, men vi får se :)

Som sagt, har ledig tid nu, ska snart ha nationella muntliga i enelska, ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!

Igår kom hit, till Falun, instalerade oss i rummet, sen hade jag träslöjd, ska ju göra en låda typ som man kan sitta på, men hann bara såga ut en planka  på en halv dag, haha duktigt va! ^^
Sen kom jag på att jag ville göra en liten gungstol istället, men vi får se vad det blir :)

Sen på kvällen ägnade vi oss åt kortspel och tog massa bilder på onödiga saker, hihi ^^

Nu orkar jag inte skriva mera, men jag upptaderar kanske mera under veckan, vi får se...
Pussss pusss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0