Falun är nu slut!

Sista Falun är nu över, aldrig mera! Kändes lite konstigt när man satte sig på bussen och visste att man inte skulle komma dit, men tror jag överlever :)

Veckan har iallfall varit helt UNDERBAR!!!! Sjukt kul, mycket skratt, men inte lika mycket sömn, men somnade ändå först av mitt rum varje kväll :)

Sista kvällen, gud va kul vi hade!!!!!
Disko i samlingsalen, haha (orkar inte lägga in detaljer), gick in på rummen halv 12 som man var tvungen...
Gick ut lite då och då i Korridoren och pratade med lärarna, haha sen så gav vi lärarna 45 minuter, för då skulle dom ha somnat, sen gick vi ner till recetionen med kuddar och täcken!!
Jag, Sofie, Lollo, Sofia, Jenny och Becca satt där nere och efter en stund kom det lite killar som hade ägnat kvällen till att busa lite i korridorerna, och nu var det receptionens tur att få lite toapapper över sig. Men misslyckat som allt blev slutade allt med att vi tjejer fick städa bort allt eftersom lärarna kom, tog väl typ 20 min, men men, man höll sig vaken iallafall! :)

Efter att blivit uppflyttade till rummen igen, tog vi ut alla madrasser och lade oss i vår korridor, men även där kom lärarna på oss, så allt slutade med att vi lade oss på golvet i vårt eget rum och tillslut så föll ögonen ihop, vid halv 4/ 4.

Så det vart inte mycket sömn inatt när klocka ringde halv7, men tog igen lite på bussen hem sen :)

Ikväll blir det en hemma kväll, men imorgon blir en trevligt, ska spendera kvällen med min familj på Norra Brun där det bjuds på mat och en lite show av komiker, som antagligen är roliga :)

Nu ska jag inte låta er läsare (hur få det än är) läsa mera, mohaha :P
Pusss pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: Louise

du måste skicka ALLA bilder till mig Malin! ;D

2008-01-26 @ 11:56:31
URL: http://lollisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0