Dagboks frukost

Sitter i soffan med datorn i knät och frukosten bredvid mig ^^

Tänkte vara duktig och gå upp i tid idag eftersom jag ville få ut något av dagen och att jag får dåligt samvetet om jag sover för länge (jag vet, knäppa jag) Men ställde klockan på 08.00 men satte mig ändå i soffan kl 10.00 och nu kl 12.00 (snart) sitter jag fortfarande med pjymas byxorna på (me like) och som sagt, frukost som ska ätas nu.

Sitter och tittar på Bridget Jones Dagbok, så bra film!!!!  

image49

Ska väl plugga lite också, men gjort nästan alla uppgifter jag ska göra, och dom jag inte gjort behöver jag hjälp och ideer med, så måste vänta tills mammsen kommer hem och tills systern vaknar, så unnar mig ne film, det är jag värd tycker jag ^^ :)

Ha det bra hörrni, vi hörs!
Pusss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0