Centrum, te och OC

Idag har varit ännu en härlig dag!

Vaknade kl 10 ( ångest ) och satte mig i soffan med en kopp te och kollade på OC. Har fått en ny termos (en kopptermos om ni fattar) och det är såååå gott att dricka ur ^^ Den är röd med vita blommor, jätte fin!! ^^

Har pluggat lite idag. Gjorde helt klart steg 26 & 27 i Svenska och ska börja på steg 29, ska göra klart det i veckan ^^  :)
OC har stått på typ hela dagen, och har fyllt på termosen när den tagit slut, så sammanlagt har det blivit 5 koppar te ^^

Var tvungen att gå ner till affären och käpa mjölk och mat, skönt med lite luft, och hann tänka lite också, behövdes kände jag. Sen när jag kom hem, tog jag fram mjölken, mjölet, äggen, stekpannan och spaden för här skulles göra pannkakor! ^^ dom blev jätte goda! :) (och det var INTE ironi)

Efter den utsökta lunchen bar det va mot centrum, hade tre uppdrag: Skulle kolla på expert om kameran, nämligen så att objektivet har gått sönder :/ så frågade om det äns gick att laga och han trodde det, men det var bättre att köpa ett nytt objektiv, och det var precis det jag också trodde. Så i helgen blir det objektiv jakt för mammsen och mig skulle jag tro : )

Sen skulle jag också lämna in mina stövlar på omklackning, det behövdes, fanns två stora hål i båda klackarna, så det kom in sten och snö och allt, så dom var i akut behov för omklackning :)
Sen skulle jag till bibblan och låna en novellsamling till steg 29, men den var utlånad och försenad, jag hade en aning om att det var Lollo som hade lånat den och sen på hm, träffade jag henne och då hade hon precis lämnat tillbaks den, haha vilken tur jag har ^^ :) så nu är det bara att börja läsa ^^

Väl hemma, blev det te och OC, och nu är det greys anatomy, om ni har missat så går greys anatomy, sesong 1 på kanal 5 varje vardag kl 17.35, rekomenderas att titta på! : )

Nu ska jag låta er som läser (om det är nån) att vila ögonen : )
Pussisar

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0