2008

Ja, nu är det 2008!! :) och det året förde med sig snö!!! :P (fast den är väl borta nu antar jag)

Nyårsaftonen blev riktigt riktigt bra faktiskt! :) började med att jag åt förrätt och varmrätt hemma och sen åkte jag hemm till Elin, där bla, Jessica, Amanda, Niffe, Jenny, Lollo, Madde, Enni, Oskar, Sebbe och Erik befann sig (eller det var visst alla) :) När man kom så höll alla på med deras mat, klyftpotatisen delade alla på, men kött m.m. fick man ta med själva :) så det fanns typ 4 stekpannor på spisen med olika innehåll :)
Själv satt man och var social medans alla andra åt, sen blev det efterrätt, som jag inte hade ätit, grymt gott blev det :)

Ja, vad gjorde vi sen då, vi dansade, pratade och hade det allmänt trevligt, roligt att träffa alla igen! :) Sen vid kvart i 12 så bestämmde vi oss för att gå hem till Jessica som bor på gudö för att på deras berg är det så bra utsikt över fyrverkirierna :)
Jag, Niffe, Jessica, Amanda och Kevin småsprang från Sofieberg till Gudö (en kvarts promenad kankse) i HAGEL/ REGN, blöt blev man!! :) 5 tolv kom vi fram till Jessica och lite efter kom alla andra som hade hamnat lite på efterskälken från Elin :)
Firade in tolvslaget uppe på berget i regn! (jätte mysigt) :) Sen efter en kvart kanskse så tog Amanda, jag och Niffe nyklarna hem till Elin och sprang tillbaka (blev så jäkla kallt!)
Väl där igen, fixade man till skadorna av sminket och håret som hade kommit av regnet och sen satte man sig i soffan och åt godis och pratade, mysigt :)

Vid kvart i 1 sen hämtade mammsen mig, så vi åkte hem och det blev en tidigt sänggång, men det var skönt :)
Det blev en riktigt bra nyårsafton för mig tillslut :)

Nu ska åka till bror min :)
Puss och ha ett tikgtig bra år nu, 08 (nu är det Stockholmarnas år) :)

/ M

Kommentarer
Postat av: amanda

hmm... det var det här med att det skulle bli kortare och kortare?!?!
puss

2008-01-01 @ 19:13:11
Postat av: Malin

Haha, ja ja jag ska försöka! :P

2008-01-01 @ 23:59:51
URL: http://malitoo.blogg.se
Postat av: Amanda

riktigt roligt hade vi! :)

2008-01-03 @ 01:06:03
URL: http://justme91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0