Uppsatts på pappsens fördelsedag

Sitter just nu och tittar på Hur man blir av med en kille på 10 dagar, haha sett den förut, men lika bra varje gång! ^^ Rekomenderas starkt!! :D

Det var en slapp dag i skolan idag, hade nationella prov sen fick man gå hem! Skrev nationella, svenska uppsattsdelen, tror det gick bra, nöjdare än jag var i tisdags :)
Var klar kvart i elva, och blev hämtad av mammsen. Hemma blev det pannkakor, måste bara säga: jag är en grym pannkaksstekare! ^^ :)

Efter pannkakorna lade jag mig på soffan och satte på filmen, men somnade, så har fått spola tillbaka nu, missade de roligste när jag sov.

Ikväll blir det kyrkan som gäller, vi ska ha en spa- kväll! ^^ :)
Måste skryta: Har inte bitit på mina naglarsen måndags! ^^
Jag tog mig i kragen och köpte rött nagellack, och bet inte på hela måndagen och inte efter dess heller, hoppas bara jag kan sluta helt nu! ^^ :P

Nu ska jag gå! Men ska bara säga GRATTIS PAPPA!!!!! Haha, min kära fader fyller år idag! :P Grattis till honom! ^^ :P
Pusss ha det bra!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0