Söndag

Sitter nu och tittar på Greys  reprisen, ska snart, när syrran kommer hem, sätta mig och plugga matte med hennes hjälp ^^ :)

Igår kom Madde hit och sov och tittade på melodifestivalen och åt "trallala chips", sååå goda!!!
Melodigfestivalen är ju ett skämt! Fast de två bidragen som kom till final var duktiga, tyckte tvillingarnas kostymer var riktigt snygga ^^
Det roligaste var ju ändå att Carola bara kom till andra chansen, klarar inte av carola, och man såg värkligen hennes chokade min när hon inte kom till final :) Haha läste också om "ckoken" i tidningarna idag och där säger hon "det kankse är så att folk har tröttnat på mig" har hon rätt? jag har tröttnat, vad säger ni?

Som sagt ringde kl halv 8, gick upp och var i kyrkan vid 9, sen stannade man där tills kl 3, haha lite roligt var det :)

Nu ska jag gå och ta tag i matten.
Bror min kom tyvärr inte vidare till finalen i SM, men nästa år som sagt! ^^ :P
Pusss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0