Pjamyspjarty och plugg

Nu är jag tillbaka, har inte haft lust eller tid att blogga, men nu är jag tillbaka! (hör skriken av glädje) :D

Helgen har varit riktigt bra. Fått vila ordentligt, haft kul och har också hunnit plugga som jag känner mig väldigt stolt över ^^ Gjort klart steg 29 i svenska- har analyserat två noveller, skrivit min berätterlse på steg 25 i engelska- fast skrivit den på svenska, men ska översätta i veckan :)

I lördags var det pjamys party i kyrkan, med kören, det var riktigt trevligt! :)
Efter en delicat middag som vi tilllagat själva, satt vi och pratade i ungefär en timme, sen tittade vi på film, Step up,
sett den förut, men det är såååå braaaa! Om ni inte sett den, SE DEN!!!!!! :) Efter den filmen kunde ingen sitta still, så upp till kyrksalen, ställde sig på scenen, och några på bänkarna och så släppte vi loss lite uppe i kyrksalen också! :D
Haha, efter det blev det sing star, alltid lika roligt, sen lite charader (mitt lag vann) ^^ :D
Vid halv ett betämde vi oss för att lägga oss, och titta på The holiday, men hade inga batterier i fjärkontrollen, så jag och några till fick springa över till Statiol, men pjamysbjyxor (rödrutiga) och stövlar, haha kände mig lagom snygg! :D
Efter fem minuter på filmen, hörde vi hur dörren öppnades och stängdes, PANIK! (till grejen hör den att kyrkan har haft ett inbrott tidigare, då några killar gömde sig i en städskrubb när det var folk i kyrkan) efter lite letande på underavdelningen, konstaterade vi att det var någon utanför som hade rykt i handtaget, så då blev vi lugnare ^^ :D Ögonen slocknade ganska snabbt in på filmen måste jag säga ^^ :P

Idag började teatern, det var trevligt att träffa alla söta igen! Emelie följde också med idag, och ska troligen börja, så det blir trevligt! :)

Nu ska jag snart lägga mig, haha vill sova mycket har nämligen nationella prov imorgon, läsförståelsen i svenska, är faktiskt inte nervös, men vill vara utvilad! ^^ :P Imorgon är det ju semmeldagen! Så då ska jag och några söta kompisar, man inte träffat på länge åka och äta årets första semla (eller för mig är det det) :P Ska bli trevligt!
Pusss på er!!!!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0