PANIK

JAG HAR PANIK!!!!

Gymnasiumvalen ska vara inne på fredag, FREDAG!!! Jag har inte ens valt linje!
Har inte bestämt än om jag ska jag välja media eller musikal, hjälp mig!?

Vill ju helst gå musikal på Tibble som ligger i Täby, men vet inte om det är värt att åka en timme till skolan varje dag, är det det, vad säger ni?
Eller så blir det media, men vilken skola då, Riddarfjärden eller Nacka media gymnasium?

Jag har verkligen ingen aning, men är det så om jag väljer musikal som första val, om jag ändrar mig, kan jag ändra mig då? Jag har inge koll, hjälp mig, snälla!?

Nu ska jag fortsätta av reagera mig på någonting annat :)
Pussss

/ M

Kommentarer
Postat av: Rebecka ifrån fornudden

Hej jag har redan gjort mitt val och jag är verkligen supernöjd, välj med hjärtat det är tumregeln!Jag valde:
1. Sam-internationell nacka gymnasium
2. Sam-utland
-ll-
3. Sam-juridik -ll-
4. Sam-sam Viktor rydberg odenplan
5. Sam-sam fredrika bremer

Lite andra tips om skolorna. Jag har en kompis som går media på riddarfjärden. Hon är ganska missnöjd eftersom de klasserna inte bryr sig särskilt mycket om skolan och lärarna är ganska dåliga. Min kusin går sam-media där och hon är väldigt nöjd. Har du kollat upp den linjen? Det tar ju typ 2 timmar att åka till täby och tänk att ha alla kompisarna där... Jag skulle inte tycka att det var så kul om alla mina kompisar bodde norr om stan och jag inte kom hem förrän 7 på kvällen.

2008-02-11 @ 21:30:45
URL: http://rebeckans.blogg.se
Postat av: manda

Gumman, välj det du absolut känner för. Plus att e det så att du är missnöjd kan du alltid ändra sen eftersom detta är ett preliminär sök

pöss

2008-02-11 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0