Nästa anhalt: ROM!

Sitter just nu och tittar på Greys, väntar på att alla kläder ska bli torra så jag kan packa ner dem!

Imorgon bär det av mot ROM!!!!! Gud va härligt det ska bli, pizza och pasta in Italio hela dagarna!! ^^ :) fast resfeber har jag, hatar att flyga: tror varje gång att det är sista gången jag ser jorden, men men possitiva tankar ska jag ha! :) Det är också första utlandsresan på 15 år som jag gör utan mammsen, och syskonen, men nångång måste ju vara den första. Om jag inte sagt det förut: så är det bara Farmor och jag som ska åka, ska bli mysigt! Ska bli skönt att komma bort, och man får börja använda sina klänningar, det är ju ändå 15 grader, så klänning och tights borde jag ju inte frysa i :)

Idag åkte jag in till stan vid halv 11, åkte till Rådmansgatan och gick till Pärlehuset, gud va många pärlor, vill bara ha allt därinne!!! ^^ Men köpte iallafall de där öglorna jag skrev om igår, så har nu gjort det där halsbandet! gjorde också ett annat halsband idag, tyckte själv att det blev rätt fina! ^^
Sen vart det ikea, köpte lite hundsaker, säng och matskålar, hade faktiskt fina saker, så nu har vi bäddat åt lilla valpen, nu väntar vi bara på själva hunden! Tycker ni har varit dåliga på att kommenterar om min fråga: tycker ni ROXY är ett tjej eller killnamn? :)

Troligen sista gången jag skriver innan jag åker, men ni får har det så bra här hemma i trista Sverige! ^^ :) Så hörs vi!!! :)
PUSSSSS

/ M


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejnamn helt klart

2008-02-29 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0