Med bästis <3

Sitter just nu i bästisen rum i danderyd, vi ska snart åka in till stan igen där vi ska äta, och sen hem till mig för att sova! ^^

Idag hade vi NO prov i skolan, det gick bra, tror jag kommer ha de flesta rät ^^
Igår hade vi skidskytte ju, det gic ut på att kasta bollar i en hink, först ståendes, sen bakochfram, sittupp och kasta, och sen armhävningar och kasta. Lagen hade först två bollar, sen tre och sen fyra, det gjorde alltså 3 omgångar, och för varje miss man gjorde, sprang man ett varj. De som missade alla fick springa typ 36 varj :S haha men som tur var, kunde jag inte vara med. Eftersom jag har varit sjuk, och det var mycket spring och då är det ju farligt, så jag var bollkalle :)

Nu ska vi åka, men hör av mig senare! :)
pussss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0