Kväll med bästis och valptittande

Nu sitter jag här hemm och tittar på film.

The pacifirier går just nu på 4:an, haha lite söt är den :)
Speciellt när han gör Peder panda dance, Peder är så grymt söt!!!!! ^^ :)

Igår var jag och Amanda och åt på Jensens beef house det var riktigt gott, sen bar det av hemmåt, hann se slutet på lets dance och sen somnade vi båda i soffan ^^ :)
Idag ringde kl 09.00, då det bar av mot Gävle, vi skulle titta på valpar. Det är nämligen så att vi ska skaffa hund!! WIIIE!! så idag kollade vi på jaktlabrador valpar, såå söta (men man ska inte falla på valparna hörde jag) och jag vill inte ha en jaktlabrador, vet inte riktigt varför, vill hellre ha en pinscher, och det är det vi ska kolla på imorgon, ska bli spännande, en dagsutflykt, 3 timmar kommer bilen att rulla neråt och neråt, sen 3 timmar uppåt också :)

Melodifestivalen idag också, ändå helt ok låtar, men det var inte bra att "upp och hoppa" kom före Patrik och bandet, det gillade jag inte!!! :S vad säger ni? (kommentera) :)

Men ni får ha det så bra! ska sussa nu, kl ringer 07.00 imorgon :P
Juste: jag har fått inkallese till färdighetsproven på Tibble och VRG nu, så VRG ska jag den 7 mars, och Tibble den 13 och 14, ska bli lite kuligt, kanske kan få träffa Josse (som går på VRG) och Marie (som går på Tibble) om jag har tur, det var ett dag sen man såg dom!! (dom har nämligen slutat på teatern de lilla råtorna) :) hihi ^^ :)
Men ha det!
Pussss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0