Inte vilken tisdag som helst...

... det är ju fettistisdagen! :)

Dagrn började med nationella proven i svenska, läsförståelse, är väldigt missnöjd när jag tänker efter, först var rätt nöjd, men den pratade jag med systern och då kände jag mig helt plötsligt missnöjd! :S
Jag hann svara på alla frågor utom en, som jag var tvungen att stanna mitt i en mening. Men det jag skulle kunna göra bättre vad att hoppas över de lättaset G frågorna och gå på VG och MVG frågorna, det var det syrran sa, för de frågor jag inte svarade på (ok, jag ljög, det var en jag inte svarde på helt och en som jag hann halva med, med den ränknas inte) de var MVG frågor, och vill ju ha MVG, iallafall VG! men men, får göra en grymt bra uppsatts på torsdag! :)

Dagen firades såklart med en semla men kära kompisarna, jag, Sofie, Fiia, Jenny och Jenny gick till Gourmet huset och satt där nån timme, sen fick vi ett litet ryck och gick hem till Svante och Gilli som inte bor så långt borta...Stannade där och pratade tills mamma kom och hämtade mig vid kvart över 6, sen blev det dans för min del. 

Ikväll har jag kollat på Gosspi Girl, såå bra! Sen fick jag värsta frossan, tog ett grymt varm bad (aldrig duchat eller badat så varmt) och kroppen fick typ en chock eller nåt, fröst jätte kallt, sen jätte varmt, så började må jätte illa och lade mig på soffan. Nu mår jag lite bättre, men känner mig fortfarande yr och illamående :S
Nu ska jag sussa så jag kommer upp imorgon!
Pussss på er!

/ M 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad ska du gå för gymnasium?

2008-02-06 @ 15:54:20
URL: http://rebeckans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0