Helgen

Hej på er! Dålig upptadering under helgen, men har inte varit hemma.

I fredags var jag och Mamma på middag hos några kompisar, det var trevligt, tittade på Lets Dance och åt "hemlis" som de kallar det (chips) Haha så sött ^^ :)

I lördags ringde klockan 7.00, det var lägerdags! jag är ju assistent till en konfirmationsgrupp, så jag skulle följa med dem på deras läger.
Under lägret fick de går en liten vandring två och två, en med ögonbindel och den andra med bakbudna händer. Haha det var rätt kul att se på när de gjorde lite olika uppgifter! :P
Sen i lördags kväll lekte vi lite som vi assistenter hade ordnat, vi lekte så ska det låta, hade talangjakt och muffinman, my little ponny och funkie chicken! Haha hade väldigt kul! :P

Söndagen var det lite annat kul, gick en liten fotorunda i skogen med nettis och linda, rätt fina bilder som jag kanske delar med mig av senare! :)

Idag var det skola och sen teater. Kände mig så trött och hängig i skolan idag så det är helt sjkukt, Var sjukt omotiverad och hatade typ allt :S Men det gick över lite när jag var på teater, men nu har det kommit tillbaka! UCHS!!!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, har nationella prov i svenska imorgon igen, muntiliga, tror det kommer gå rätt bra :)
Pussss

/  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0