Fynd

Studiedag imorgon!!

Har inget speciellt att skriva om, skulle bara göra er lite avundsjuka med att jag är ledig imorgon ^^

Var i kyrkan, kom nyss hem. Innan kyrkan gjorde jag fynd på ut och pen :)
Jag köpte två halsband från märket frost (lite likt snö) för 100 kr. De kostade 400 kr st, men det var rea så de kostade 50 kr st!!!!! :) Sparade 700 kr!!!! Jag gjorde ett kap!!! ^^ :D

Sen spelade jag, Madde och Jenny Fits i typ en timme, haha jag vann för det mesta ^^ :P

Nu ska jag gå och göra något vettigt! :)
Pussss

/ M


Kommentarer
Postat av: Manda

Komma hit imorgon en sväng, vad sägs om det?
pöss

2008-02-07 @ 23:47:16
Postat av: anna

haha, ja det var ju ett riktigt fynd^^
puss&kram

2008-02-08 @ 17:56:15
URL: http://amarello.blogg.se
Postat av: BUENA

Svar: Jah, jag har också hör det, men var lung det är bara bra med mig ;D

2008-02-08 @ 17:59:22
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0