FREDAG

Idag är det fredag= HELG!!!

Gud va skönt det ska bli med helg!
Idag har jag varit i skolan, och faktiskt fått rätt mycket gjort! Sen åkte jag, Lollo, Emelie, Sofie och Sofia in till stan, Monkeys revaror kostade 20 kr, är inte så stort fan av monkeys kläder, men tänkte att för 20 kr kunde man väl hitta något, men nej, hade fel. Fanns inget som jag gillade, en riktigt snygg väska, men den var ju såklart inte på rea!

Sen åkte jag hem, och sen blev det en impulsklippning. Jag och bror min har myskväll hemma och han skulle klippa sig, så jag bokade in en tid jag med. Blev faktiskt rätt bra. Tunnade ut och klippte upp håret, så nu har alla mina lockar kommit fram igen! ^^ Det är jätte lockigt!!! ^^ :)
Frisören hade aldrig klippt någon med så tjokt hår som jag, haha ^^ :)

Imorgon är det kyrkan, ska på ledarutbildning, så upp tidigt gäller, så ska titta klart på lets dance och american pie som jag zappar mellan, sen ska jag måla klart mina naglar och sen sova ^^ :P

Nu ska jag skryta lite: min bror ska vara med i sommelier SM imorgon och på söndag, haha han tror själv inte han kommer till final, eftersom alla proffs är med iår, men han säger att nästa år ska han stå med pucklan i handen ^^ :D

Nu ska jag gå!
Pussss

/  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0