Fredag kväll med dans och gåtor

Sitter nu här och tittar på Nubers, ett program jag rekomenderar, går på fredagskvällar, riktigt bra :)

Idag var jag först i skolan, hade förberdelse inför nationella proven i svenska som kommer nästa vecka, är inte ett dugg nervös faktiskt, ser nästan fram emot det ^^ jämtfört med vad jag gjorde inför muntliga i engelska!
Det är läsförståelsen och uppsatsen vi ska ha nästa vecka, så ni får väl besked om hur det går i ett annat inlägg ^^ :)

Srn vart det hem och slappa som det gällde. Bakde en grymt god kladdkaka, testade receptet på min ring för första gången, haha riktigt gott ^^ :P

Sen blev det lite danse, Let'c dance går ju nu, Avesta bo som jag är lite då och då (pappa bor där) hejar jag såklart på Avestas speed way hjälte: Tony Richardsson :)

Sen tittade jag på Charlies änglar, grymt bra film faktiskt, jag brukar inte tycka om sånna där överdrivna filmer, men den här är riktigt bra ^^ :)

image50
En bild på dagens hjältar :) Tänkte bli lite duktigare på att lägga in bilder, blir det inte roliga att läsa då?
Men vi får se hur det kommer att gå :)

Nu ropar sängen att jag ska komma, så sviker Numbers och lyder sängen istället, så den inte blir arg så kanske jag aldrig mera får sova där ^^ :) Haha jag är trött, därför skirver jag lite konstiga saker :)
Pusssss

/ M


Kommentarer
Postat av: anna

jaha, vad kul:)
jag håller inte på med teater alls nuförtiden, dels har jag trötnat, dels har jag inte tid, men när jag inte pluggar ihjäl mig i skolan så ritar jag rätt så mycket(de bilder jag lägger upp på bloggen..)
Hoppas du får en bra helg:)

2008-02-02 @ 09:06:35
URL: http://amarello.blogg.se
Postat av: anna

ja, du är ju så bra på det:) jag tycker du ska söka till tibble, Märy sa att du varit där på öppet hus..? men jag tror att det skulle passa dig jättebra, och det är liksom mycket jobb där, jag tror att många skolor har slappis fenomen..
stora kramar^^

2008-02-03 @ 12:41:21
URL: http://amarello.blogg.se
Postat av: Lisa

numbers har jag aldrig sett ;)
Hoppas du får en bra söndag!
/Lisa

2008-02-03 @ 12:43:44
URL: http://BROWNY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0