En helt vanlig onsdag

Sitter och kollar på Roomservice, de gör om Sanna Kallurs rum, hihi :) (ja vet att hon heter Susanna, men men...)

Idag i skolan pratade jag med Henrik om mitt svenska arbeta, blev godkänd, men skulle tänka på vissa saker när jag jobbar vidare. Bokbussen var också i skolan. Nu tänker ni säkert: BUSBUSS? vad är det? Det är nämligen så att grundaren för kunskappskal gav en typ en bokbuss till sin fru i bröllopspresent! haha, kul och få en bokbuss. Det är som ett litet bibbliotek, fast i en buss, den hade till och med en "myshörna"  haha :)
Lånade iallafall "Guldkompassen" av Philip Pullman, ska läsa den i svenskan under den här terminen. Ska också läsa några Roslund och Hellström böcker, som jag också håller på med nu.

Efter skolan blev det bowling, sen kör, vi lärde oss två nya låtar, sjukt bra låtar!!! Vi ska troligen också ha en välgörenshetskonsert i maj! det ska bli grymt kul! hoppas den blir av, men om vi är tillräckligt angagerade så blir det nog av, så det ska vi vara! ^^ :)

Imorgon har vi idrott, vi skulle bada isvak, men det har de flyttat på, så vi skulle typ ha skisskytte, inomhus :S Ja vi får se hur det blir! :)

Ja nu blir det Greys på 5:an!
Pussissar ha det bra!!!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0