Dirty val

Igår satt hela familjen bänkade framför tv:n och tittade på Dirty dancing, så grymt bra film! om ni inte sett den: SE DEN!!!! :)

image51image52
Bilder från filmen, så sött par och så grymma dansare :)

Idag har jag varit hemma, vart sjuk, är snorig och lite krasslig, men har skrivit hela min berättelse på engelska, 3 och en halv A4- sidor lång, och det är väldigt bra för att vara mig ^^

Idag är det också sista dagen för gymnasievalen, de förlängde tills idag eftersom sajten inte funkade förra veckan för visssa, men valen ser iallafall ut såhär:

1. Tibble- musikallinje- Täby
2. Mediagymnasiet- medialinje- Nacka
3. Riddarfjärden- medialinje- Stan (vid muchenbryggeriet)
4. Mediagymnasiet- sam/medialinje- Nacka
5. Riddarfjärden- sam/medialinje- Stan
6. Viktor rydberg- teaterlinje- Jarlaplan
7. Kunskapsgymnasiet- medialinje- Globen

Så, det var alla, får de om jag ångrar mig, om jag vill ha media som första, men det känns rätt bra ändå! ^^ :)
Hur ser era val ut?

Ska göra något nyttigt nu :)
Pussss

/ M

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jarlaplan är ju underbart (jag går där själv... :P)
Fast musikallinje verkar så kul... Hoppas du kommer in! :)

2008-02-19 @ 15:59:02
URL: http://saaammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0