Bio, Gallerian och Sickla

Efter en hel dag på stan vart det en tripp till Sickla och nu sitter man här!

Vid halv 1 bar det av mot stan där jag mötte upp Farmor och Jenny sen vart det bio. "En lanthandlare i Provance" visades på bioduken. Den var faktiskt bra, hände inte så mycket som var skönt! Hann också med lite Romplanering: vad vi ska ha med och lie sånt, kommer typ vara 15 grader där nere: gud så skönt!! ^^

Efter bion vart det Sturegallerian som gällde. Efter en god fika i snygg inredning bar det av hemmåt. Var inte hemma så länge, för jag och mammsen tog en dripp till Sickla där det hanns med apodeksbesök, suschibesök (ni som inte ätit suschi i Sickla: gör det!! Godaset suschin har de!) bokhandelsbesök och amusarbesök. Bokrean börjar inatt kl 00.00, då öppnar ackademinbokhandeln, har öppet en och en halv timme och sen öppnar de kl 07.00 igen, och fick veta idag att folk står utanför kl 00.00 och väntar på att det ska öppna, ok det är en stor rea, typ 300 till 80 kr, men ändå: skulle aldrig åka till Sickla 00.00 för en bok! men men: alla är vi olika ^^ :)
Vid Amusarbesöket köpte vi pärlor, ÄNTLIGEN!! ^^ Efter att ha pratat med Emelie fick jag veta att Amusar hade 15% på typ allt för det skulle stänga som är riktigt synd, för de hade riktigt fina saker, men tjejen som jobbade sa att nya ägarna skulle ha kvar rätt mycket av smyckesortimenten, så då blev jag glad ^^ :)
Det blev riktigt fina pärlor, tror det kan bli rätt fina fina smycket också, ska faktiskt börja på ett nu! :)

Om 10 dagar är valpen vår!! :) Jag och Jenny vill att den ska heta Roxy: visst passar det? men Mamma tycker det låter som ett killnamn, men vad tycker ni? Tjej eller kill namn? :)
Pusss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0