Bambi på hal is

Har precis kommit hem från en dag i Sundbyberg!

Vi skulle nämligen curla med kyrkan, så idag vart det uppstigning kl 10.00, rätt skönt ändå, kan inte sova längre än till 10 ändå :)
Väl ute på isen, ja vad ska man säga? Bambi på hal is passar nog in rätt bra på alla. Även fast jag har spelat curling förut, känner man sig lika vinglig och ostabil ändå ^^ Man har ju en halsula och en ohalsula, och jag har en tedens att sätta ner den hala först, som jag rekomenderar att inte göra ^^ :)
Grejen är den att när man ska skjuta iväg stenen så sitter man typ på ett knä, så knät är numera blått och gör ont! :S men det var det värt ^^ :)
Tyvärr förlorade vårt lag men 2-0 men men, kul hade man ^^ :P

Igår gjorde ju jag ett smycke, tyckte faktiskt det blev riktigt fint ^^ Jag har ett smycke i huvudet som jag vill göra, alltså vet hur det ska se ut. Men behöver typ 30 stora öglor till det, och har bara typ 10, för det var det som fanns igår, så ska troligen åka in till stan imorgon och kolla runt lite, sen blir det ikea imorgon också, ska köpa säng och grejs till vovven, gud vi ska verkligen få hund, kan inte fatta riktigt eftersom vi pratat om det i typ ett och ett halvt år kan man inte förstå att det blir av tillslut :) Ska bli grymt kul!! ^^ :)
Nu ska jag göra lite nytta: kanske plugga lite, vem vet :)
Pussss

/ M

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman =) nu fattar jag mms:et =D neej va roooligt o få en huund! =P
saknar diig

2008-02-26 @ 19:34:57
URL: http://jess1ca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0