Alla hjärtans dag

Vem kom engekligen på att den 14/2 ska vara alla hjärtans dag, vad är det för på hitt. Jag tycker alla hjärtans dag är jätte mysigt och så, men behöver man en dag för att visa hur mycket man älskar personer, och speciellt när man inte har någon speciell person att fira dagen med.

Och varför heter det alla hjärtans dag? är det hjärtanens dag, eller vadå? haha.. :)

Missförstå mig rätt,  jag tycker dagen är jätte mysig, man får gulliga sms från vänner osv, och jag tycker alla par är så söta som är extra gulliga mot varandra, hihi ^^ :)

Jag har haft en bra dag, medn alla vänner (eller inte alla) i kungsberget, bra skidåkning (ibörjan) och gulligt sällskap, kan berätta mer om dagen senare!

Men nu ska jag städa lite sen umgås med min familj ^^
Ha en super bra dag!!! eller hoppas ni har haft!!!!!
Puussssss på er extra mycket idag!!!! ^^

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0