Orkar inte

Så nu är jag tillbaka (som alla andra bloggare är) ^^

Ja, det har väl inte hänt så mycket i min lilla vardag under de dagarna som gått. Förskylningen har tyvärr inte blivit bättre, locket försvinner inte, har testat alla knep som finns. Tjock i halsen och fortfarande täppt i näsan, hm ingen bra! Men det vänder väl snart, eller?

I lördags var jag och min käre bror på bio och såg Angel, vi skulle se 27 dresses, men det fanns bara singelplatser kvar, så det fick blir angel istället, den var väl sådär, dåligt slut, mitt och Niklas (bror min) slut var mycket bättre ^^

Nu har vi ställt om klockan till sommartid, känns riktigt bra med lite ljusare tider, eftersom nu är det inte mörkt när man går hem och jag är fruktavsvärt mörkrädd ^^ :) Så sommartid tycker vi om.
Idag åkte jag och Anna in till stan en snabbis, en sväng på stadsbiblioteket för att låna böcker om kärnkraftverk och biobränsle, första gången jag var på stadsbiblioteket, och oj vad mycket böcker ^^ :)
Sen en snabbis till Gina tricot där jag köpte en kjol, en hög (äntligen) har velat ha en jätte länge,och nu är det gjort!
Igår var jag också på Gina tricot och böt mina påskpresenter: tights och en topp (den som är med i reklmen, en fodral topp eller vad det nu heter) :) Den är röd och jätte fin ^^

Sen bar det av till kyrkan idag och var lite assistent åt konfirmanderna, trevligt trevligt, sen sitter jag nu här i soffan, ska snart börja plugga, bara äta först. Sen blir det väl ska bara, ska bara, ska bara rätt långt tid, sen är det för sent för att plugga. Haha så brukar det ju låta, men nu SKA jag verkligen plugga!!!

Fick hem brevet från Tibble idag, men hur det gick får ni inte veta nu, kan ju bara säga att jag inte kommer komma in, tycker själv det är rätt synd, hade verkligen velat, men trodde ju inte jag skulle komma in heller, men trodde ändå det skulle gå bättre på provet, men men. Grejen är bara den att jag VILL gå musikallinje, inte media, men vet inte hur jag ska göra...
Nu ska jag iallafall plugga, så ni får ha det bra!
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

27 dresses var jääättebra! :D

2008-04-02 @ 07:08:52
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Märy

Åh men Malin då! Det skulle ju gå bra för dig! Men du vet att man kan söka på olika ställen!
SV: Klart du måste göra! Det kommer bli jättebra (hoppas jag xD)

2008-04-04 @ 19:38:06
URL: http://twerds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0